Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Komentarai
KOMENTARAS
Kokias elektroninės prekybos tendencijas kuria pirkėjai?
Nors kai kurie elektroninės prekybos dalyvių šiandien ilgisi per pandemiją pasiekto milžiniško augimo greičio, tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad ateinantį penkmetį Lietuvoje vidutinis metinis elektroninės prekybos rinkos augimo tempas sieks apie 19 proc., o visose Baltijos šalyse gyventojai 2026-aisiais internetu pirks maždaug penktadalį visų prekių. Žinoma, daugiausia jų parduos tie, kas geriausiai prisitaikys prie pirkėjų lūkesčių. Taigi kokias elektroninės prekybos tendencijas jau šiandien kuria pirkėjai?
Komentarai
KOMENTARAS
Pardavėjų misija – išsilaikyti ant pandemijos įsiūbuotų elektroninės prekybos sūpuoklių
SEB banko privačių klientų atsiskaitymo kortelėmis duomenys rodo, kad birželį metinės išlaidos pagrindinėms prekėms didėjo 11,5 proc., o elektroninė prekyba per metus susitraukė 3,5 procento. Ir nors vartotojai grįžta į fizines parduotuves, svarbu atsižvelgti į tai, kad elektroninės prekybos svyravimams didelę įtaką turi bazės efektas: 2020–2021 metų žiemą ir pavasarį griežto karantino metu elektroninės prekybos mastas buvo ypač išaugęs, o pastaraisiais metais normalizuojasi.
ŽYMA
DOVILĖ BANSEVIČIENĖ